eerste verhaal op komst !

7 september 2012 - Sint-Martens-Latem, België

hallo iedereen,

sorry dat ik jullie allemaal zo lang laat wachten maar ik heb tot nu toe nog niet veel tijd gehad om aan mijn blog te beginnen. Ik ga proberen om tegen zondagavond (voor mij) zeker een eerste verhaal geplaatst te hebben :)

En even voor alle duidelijkheid, het is heer zeer leuk maar heel hard wennen zeker op school. Meer daar over in mijn eerste verhaal.

Philippe

1. Jo De Rammelaere:
    7 september 2012
    Awel Philippe,
    ik ben blij dat er prentjes bij staan deze keer ;-)
    't ziet er daar minder goed weer uit dan bij ons, ik ben net terug van de Spor en we hebben tot nu op het terras gezeten in een T-shirt bij 22°C
    Die schoolbus is wel echt gelijk in de filmkes hé.
    Allé ik kijk uit naar uw volgend verslag, wij zitten gans de weekend in de Spor voor de regatta van de Club van den overkant maar dat laten we niet aan ons hart komen hé :-)
    doe het daar goed en tot de volgende elektronische verbinding,
    Coco en Co xxx
  2. Jo De Rammelaere:
    7 september 2012
    nog iets vergeten zeggen, Hilde Damme was er ook bij met haar echtgenoot en twee kinderen. We zijn bij Luciano een pizza gaan eten en ik moest u heel veel groeten doen.
    Coco
  3. Jens Claerman:
    8 september 2012
    We kunnen al niet wachten om de zotste verhalen te horen!

Groetjes,
    Jens & Cédric
  4. Oma:
    8 september 2012
    Wat een mooie verrassing ik was al zo blij om met je te babbelden op Skype nu wacht ik met spanning op jouw bloch !Ik hoop dat ik dit berichtje goed verstuur ik mail je nog wel .
    Ik ga voor 2dagen naar Frieda aan zee nog een dikke knuffel en tot later X oma
  5. Oma en Opa:
    8 september 2012
    Goed Philippe met dat eerste sk.contact. Een heel aangenaam jaar wensen wij u! Tot wederhoren of zien.
  6. Ann De Rammelaere:
    8 september 2012
    Hoera, we zijn van start gegaan ! We kijken uit naar je eerste echte verslag, de fanclub wacht ! Have a nice WE, xxx
  7. Isabelle Van Cleven:
    8 september 2012
    Tof om zo je avontuur wat mee te kunnen volgen! Veel plezier. xxx